Willkommen bei Network & Security     remoteshell-security.com
Partnerseiten
login.php?sid=fb4196e03c9cd9430dfeb3131370a5fd profile.php?mode=register&sid=fb4196e03c9cd9430dfeb3131370a5fd faq.php?sid=fb4196e03c9cd9430dfeb3131370a5fd memberlist.php?sid=fb4196e03c9cd9430dfeb3131370a5fd search.php?sid=fb4196e03c9cd9430dfeb3131370a5fd index.php?sid=fb4196e03c9cd9430dfeb3131370a5fd

Foren-Übersicht » Sicherheit Allgemein » rapportera om deras prestanda
Neues Thema eröffnen  Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nächstes Thema anzeigen 
rapportera om deras prestanda
BeitragVerfasst am: 23.10.2019 04:32 Antworten mit Zitat
Labi1995

Jag har loggat in en hel del mil nyligen i ett par Brooks Mach 11 vackra l?ngd?kningsl?genheter (20+ miles Nike Air Max 90 Dames Roze under den senaste veckan) f?r att f?rbereda en grundlig recension (mycket positiv - recension kommer snart!). De ?r v?ldigt l?tta (cirka 7 oz vardera), har en mycket tunn h?l (Heel-to-Toe Offset = 6,7 mm enligt Brooks), och har fungerat bra f?r mig p? asfalt, grus och stigar. ?ven om de ?r n?got smalare ?n vanliga skor (detta verkar vara Nike Air Max 90 Mujer Rosastandard f?r XC-l?genheter), ?r mina riktiga i storlek. Jag m?rkte just ikv?ll att b?de herrar och kvinnors versioner av Mach 11 ?r till f?rs?ljning p? Running Warehouse Nike Air Max 90 Femme f?r $ 44,88, f?rmodligen eftersom det ?r p? v?g att ers?ttas av den nya Mach 12. Om du sl?r av med 10% genom att anv?nda rabattkoden fr?n l?nkarna nedan, kommer det bara att uppg? till cirka 40 dollar (frakt ?r alltid gratis fr?n Running Warehouse). Inget d?ligt pris med tanke p? vad vissa tillverkare tar betalt f?r sina "minimalistiska" Nike Air Max Classic BW Damenskor idag! Terra Plana, grundat av Galahad Clark fr?n Clarks skofamilj, ?r ett f?retag som ?r stolt ?ver att g?ra etiska och milj?v?nliga skor. EVO, som ?r Terra Plana's f?rflyttning till den l?pande marknaden, har sin Vivo Barefoot TM-teknik. Enligt Terra Plana ?r revolutionerande, grundl?ggande design baserad p? den enkla principen att vara barfota det h?lsosamma s?ttet f?r dig och dina f?tter. En ultratunna punkteringss?la g?r att dina f?tter kan vara s? miljoner ?r av evolution?r design som ?Nike Air VaporMax Womens r avsedda - Barefoot! Evo ?r designad f?r att vara den b?sta barfota l?parskon vi kunde skapa. TPU-bur i andningsn?t, smal anatomisk sist med sugad b?geomr?de f?r maximalt barfota prestationsrespons, l?tta f?rst?rkningar av mikrofiber, multidensitetsfotb?dd f?r ultimata ?verg?ngs- och t?thetsalternativ p? olika terr?ngen. Evo ?r som Nike Air Max 270 Mujer att k?ra barfota. S? ska jag rusa ut f?r att k?pa ett par Terra Plana EVO f?r att prova sj?lv? Tja, dessa skor f?r n?gra bra recensioner fr?n minimalistiska l?pande bloggare vars ?sikter jag respekterar mycket, s? de verkar som om de har mycket potential. Det faktum att de ser mer ut som vanliga skor ger ocks? lite v?djan i j?mf?relse med mina Vibram Fivefingers KSO: er, som jag tenderar att inte b?ra mycket n?r jag inte springer. Men den nuvarande prislappen p? 160,00 dollar f?r ett par EVO-apparater Nike Air Max 2017 Femme ?r n?stan dubbelt s? mycket som jag betalade f?r mina KSO: er, och ?r ett stort hinder f?r att jag ?r villig att k?pa dessa skor. Flera av de granskare som listas ovan antyder att de ?r v?ldigt v?lgjorda och ?r v?rda priset om du vill ha en idealisk minimalistisk sko, men det ?r f?r mycket f?r mig att r?ttf?rdiga just nu (min pl?nbok www.tobiasstiftung.de lider av ankomsten av ett nyf?tt barn en hemrenovering!). Jag skulle g?rna ge dem en testk?rning, men tills det priset sjunker, m?ste jag l?mna det till andra f?r att rapportera om deras prestanda. Om du ?r intresserad av att k?pa Terra Plana EVO, ?r de tydligen ganska sv?rt att hitta just nu. De finns tillg?ngliga p? Amazon.com (se l?nk ovan och till v?nster), de ?r listade som leverans i slutet av maj p? Eastbay.com (och du kan klicka p? bannern nedan f?r att f? gratis frakt), s? du kan prova d?Nike Air Max Classic BW Dames r, eller kolla in EVO i Terra Plana onlinebutik. F?r n?gra m?nader sedan l?ste jag igenom en tr?d p? Runner's World Barefoot Running Forum om ett par vattenskor som heter Nike Sneakerboat. Jag har sett vattenskor / vattenstrumpor som m?nga g?nger f?reslagits som en billig form av minimalistisk l?parskor (och en minimalistisk sko borde per www.marmarisco.es definition vara billigt om det ?r mindre till det - tyv?rr tycks motsatsen oftare vara fallet !!!) , men det kan vara sv?rt att hitta ett par som ?r estetiskt tilltalande (om du bryr dig om den h?r typen av saker), eller som har sn?ren som kan klippas upp. Nike Sneakerboat s?g ut att uppfylla b?da dessa kriterier, men tyv?rr indikerade affischer p? den tr?den att skon tycktes ha upph?rt.
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden
rapportera om deras prestanda
Foren-Übersicht » Sicherheit Allgemein
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde  
Seite 1 von 1  

Neues Thema eröffnen  Neue Antwort erstellen  

Forensicherheit