Willkommen bei Network & Security     remoteshell-security.com
Partnerseiten
login.php?sid=1970aecbe03fd64ca255ffb21dcb68e9 profile.php?mode=register&sid=1970aecbe03fd64ca255ffb21dcb68e9 faq.php?sid=1970aecbe03fd64ca255ffb21dcb68e9 memberlist.php?sid=1970aecbe03fd64ca255ffb21dcb68e9 search.php?sid=1970aecbe03fd64ca255ffb21dcb68e9 index.php?sid=1970aecbe03fd64ca255ffb21dcb68e9

Foren-Übersicht » Sicherheit Allgemein » at jeg spiste det alt for
Neues Thema eröffnen  Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nächstes Thema anzeigen 
at jeg spiste det alt for
BeitragVerfasst am: 21.10.2019 05:24 Antworten mit Zitat
Labi1995

Nogle produkter kr?ver omfattende brug og testning, Nike Internationalist Mujer inden de foretager en formel gennemgang, mens andre blot skal bruges én gang for at bekr?fte, at de lever op til, hvad de h?vder at g?re. Hydrapak Gel Bot falder i sidstn?vnte kategori. Jeg st?dte oprindeligt p? Gel Bot, da en ven stillede et sp?rgsm?l om det p? Twitter for en uges tid siden. Jeg www.tamarastein.co.uk var fascineret, s? jeg offentliggjorde et kort preview-indl?g p? Gel Bot, og folkene p? Hydrapak kom i kontakt med mig og tilb?d en gratis pr?ve til formelt at gennemg? (tak fyre!). Der er generelt ikke meget, du kan sige om et vand flaske - hvis de er behagelige at transportere, og du kan drikke effektivt fra dem p? flugt, opn?r de mere eller mindre det, de skal. Hvad der g?r Hydrapak Gel Bot unik og nyskabende er, Nike Air Max 270 Femme at den ikke bare f?rer vand. Ud over 20 oz v?ske (de laver ogs? en st?rre 24 oz flaske) har Gel Bot ogs? et indvendigt kammer, der kan fyldes med energigel (det er den r?de cylinder p? billedet ovenfor og til venstre) - Nike Air Max 90 Mens alts?, du kan b?de hydrere og br?ndstof op fra samme sted!. ?rsagen til, at Gel Bot oprindeligt appellerede til mig, er fordi jeg hader at b?re gelpakker, n?r jeg l?ber. Ud over at skulle finde et sted at s?tte dem, resulterer handlingen med at rive dem ?bent og spise dem som regel i, at mine h?nder bliver til en klistret rod, hvilket praktisk taget er umuligt at h?ndtere, medmindre du ogs? b?rer vand og er villig til give noget op til oprydningen. I l?bssituationer har jeg tyet til at b?re sm? engangsgelflasker (rejseshampoflasker fra Target), hvor jeg blander geler med lidt vand for at g?re dem lettere at indtage Nike Air Max 270 Womens - dette fungerer for mig i et maraton, men er ikke ideel til lange tr?ningsk?rsler, hvor jeg normalt foretr?kker at b?re en h?ndholdt vandflaske. Hydrapak Gel Bot-tud / l?g (til venstre) og gelkammer med stemplet (til h?jre). Gel Bot l?ser dette problem, fordi det giver mig mulighed for at b?re b?de vand og gel ét sted, og ja, det fungerer. F?r en 10 miler for et par dage siden indl?ste jeg Gel Bot's gelkammer Nike Air VaporMax Dames (se ovenst?ende billede - indeholder ca. 3 oz gel) omtrent halvvejs med Carb BOOM! banan-fersken gel (jeg har en stor flaske gel - tak @petfxr! - hvilket g?r det lettere at fylde end at bruge individuelle pakker), tilsatte derefter lidt vand for at tynde den ud. Jeg skubbede patronsstemplet op lidt, indtil blandingen var i niveau med toppen af ??patronen og bankede den ned i l?get (se video Nike Air Max 90 Femme Rose nedenfor for en demonstration af p?fyldningsmekanismen). Dern?st fyldte jeg flasken Nike Air Max 270 Femme med lidt is og vand og skruede l?get p?. Meget let og ikke noget rod. Den m?de, som Gel Bot-tuden fungerer p?, er, at n?r den skubbes ned, f?r du gel, n?r du suger eller klemmer (f? dit sind ud af rennen, tak!). N?r du tr?kker tuden op, leverer den kun vand. Det er en nem switch, og mekanismen fungerer godt. Tuden er gummieret, hvilket er min foretrukne art og er meget let at drikke fra p? flugt. Gelmekanismen fungerede ogs? godt, med den eneste ulempe, at jeg spiste det alt for hurtigt - tilsyneladende fik jeg mere gel pr. Sug, end jeg inds? (jeg ville virkelig ?nske, at der var en mindre eufemistisk m?de at skrive dette p?). Ud over flasken , Hydrapak sendte en h?ndholdt rem med Gel Bot - Jeg Adidas Superstar Dames er ikke sikker p?, om dette er inkluderet, hvis du k?ber det i en butik, men det er meget grundl?ggende og har ikke en lomme eller sp?ndestrop (disse er essentielle for mig i en Nike Air Max 90 Femme h?ndholdt flaskerem). Jeg valgte at bruge en Nathan-h?ndholdt stropp, som jeg allerede ejede, og som havde en lomme til min mobiltelefon og en sp?ndende stropp - den passede perfekt til Gel Bot. Et andet punkt er, at h?tten til Gel Bot ogs? passer perfekt til et par andre flasker, som jeg ejer, s? det er t?nkeligt, at du kan udveksle den med flasker i forskellige st?rrelser, hvis du tilf?ldigvis har nogle, der fungerer med det (og hvilken l?ber g?r ikke ' Jeg har cirka 20 flasker, der ligger omkring ???). En sidste note om oprydning. Jeg har l?st et www.jamlikhalsavast.se par anmeldelser af Gel Bot, hvor folk har klaget over, at de glemte at reng?re gelkammeret, og det blev mugret. Jeg betragter dette som operat?rfejl, og jeg havde ?rligt ingen problemer med at rense minen efter k?rslen ved at adskille og skylle noget vand gennem det. Intet problem.
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden
at jeg spiste det alt for
Foren-Übersicht » Sicherheit Allgemein
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde  
Seite 1 von 1  

Neues Thema eröffnen  Neue Antwort erstellen  

Forensicherheit